MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip

  • masa pelepasan:2024-03-29 23:09:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:255
  • Penerangan pantas:

    Milwaukee,Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja m

Kandungan artikel

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

MilwaukeeSelepas jambatan papan bimbit tiba, bila membuka pakej untuk mengumpulnya, sila sahkan sama ada data teknikal rawak selesai, sama ada komponen rawak, alat dan aksesori sepadan dengan katalog dan sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat. Dan membuat rekod penerimaan.

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan,MilwaukeeFixed hydraulic boarding bridge, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Tanah MerahBlok brek peralatan.

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.


MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip



Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Untuk mencegah rust di jambatan pengangkutan, perlu bersiap-siap untuk perlindungan cuaca hujan, melarang hujan secara ketat, periksa struktur kurungan dan panel untuk keadaan yang baik, tambah minyak dan mentega ke gudang dan komponen setiap bulan, dan periksa, memperbaiki dan menggantikan bahagian yang rentan setiap bulan.

Sebelum menghasilkan jambatan papan, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Pemasangan berfungsiMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, jika lebar terlalu kecil dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip



Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Sedia dan efisienPengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

Mengenai jambatan naik bimbit, berikut akan menjelaskan beberapa perincian tentang penyelamatan peralatan mekanikalnya, kerana ia juga adalah titik pengetahuan yang penting yang kita perlu menguasai. Jika kita mahu memahami secara meliputi jenis lif ini, dan melalui ini, kita juga boleh meningkatkan pengetahuan kita di kawasan ini, jadi mengapa tidak melakukannya!

Oleh itu,MilwaukeeJembatan pengangkutan gudang, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

MilwaukeePengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah,MilwaukeeJembatan boarding tetap, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.


Maklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip memberi anda MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip oleh syarikat kami, perkhidmatan MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip. MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MilwaukeePenghasilan jambatan naikReka bentuk kelengkapan paip, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!